Επιστροφές - Ακυρώσεις - Εγγυήσεις
Ως πελάτης της εταιρείας μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εφόσον μας ενημερώσετε μέσω e-mail: info@papadeastools.gr ή τηλεφωνικά στο 27220-81734 εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο αγοράς.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν ανοιχτεί οι συσκευασίες σε προϊόντα, που αλλοιώνονται μόλις η συσκευασία τους ανοίξει. Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, αυτά θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο, που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα με την αξία των προϊόντων.
Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Συνεπώς θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω e-mail για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα, που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο, το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν, που έχει επιστραφεί.
Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής. Αν υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 30 ημερών.
Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, σύμφωνα με τους όρους εγγύησης της κάθε αντιπροσωπείας. Οι εγγυήσεις καλής λειτουργίας των προϊόντων μας, παρέχονται από τις εκάστοτε επίσημες αντιπροσωπείες τους στην Ελλάδα. Οι χρόνοι εγγυήσεις των προϊόντων διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Οι εγγυήσεις πραγματοποιούνται στα κεντρικά Service των αντιπροσωπειών ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους ανά την Ελλάδα. Αρμόδια για την έγκριση της εγγυήσεως είναι η εκάστοτε αντιπροσωπεία.Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκριση της εγγυήσεως είναι το παραστατικό αγοράς, η σωστή χρήση του προϊόντος, η συντήρηση και ο καθαρισμός του.
Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κτλ.).
Μετά το πέρας των 3 εργάσιμων ημερών η παραγγελία ακυρώνεται, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, εφόσον η Εταιρεία μας δεν καταφέρει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη (με e-mail ή τηλεφωνικά), προκειμένου να διευκρινίσει και να ενημερώσει αναφορικά με την εξέλιξη της παραγγελίας.